Travel2gether Amadeus First

אמדאוס לקראת שנת 2014

שנת 2014 תהיה שנה של פריצת דרך לסוכני אמדאוס בזירת המסחר האלקטרוני (אתרי B2C).

אמדאוס משקיעה משאבים רבים בפיתוח ויישום של כלים חדשניים לצד הכשרת צוותים המתמחים בזירת המסחר האלקטרוני.

באמדאוס ישראל הוקמה מחלקה שמתמחה בתחום ה- ONLINE  ובראשה עומדים דורון זאבי וגיא מנצור-

דורון הינו solution expert    (מומחה טכנולוגי) לפתרונות און ליין והתאמתם לצרכים היחודיים של מגוון לקוחותינו.

גיא, מנהל תיקי לקוחות בזירת ה-ONLINE ואמון על יצירת קשרים חדשים עם לקוחות פוטנציאלים וטיפוחם.

הנושאים המרכזיים שבהם תתרכז אמדאוס לשנת 2014 יהיו ברובד של תכנים ייחודיים אשר יעשירו את היצע המוצרים וקהל לקוחות שלנו.

אנחנו משיקים חבילות דינאמיות המשתטות על טיסות ובתי מלון של אמדאוס Content INN שב-50% מהחיפושים הינם זולים יותר מכל מקור אחר.

בד בבד אמדאוס מצטרפת לגל החדש השוטף את ישראל – חברות ה- LOW COST.

אמדאוס ישראל משיקה בשתי מערכות ההזמנות שלה Vista/ALP מערכת הזמנות קלה וידידותית לטיסות LOW COST בכל העולם ובישראל.

הסוכנים יוכלו ליהנות מאינטגרציה מלאה של טיסות LOW COST במערכות אמדאוס כאשר באותו PNR יכול סוכן להזמין גם טיסות סדירות וגם קטעים של LC.

בשנת 2014 יוכלו הסיטונאים וחברות התעופה בישראל להעשיר את פעילותם מול סוכני הנסיעות ע"י פרסום וקידום ממוקד של המוצרים שלהם.

בכל חיפוש במערכת אמדאוס יוכלו חברות התעופה והסיטונאים לקדם את מוצריהם הן במלל והן בתמונות לכלל סוני הנסיעות בארץ.

כבר כיום מפרסמות חברות כגון: לופטנזה ואל על את טיסותיהם לכ-20 יעדים שעליהם הם ממקדים את פעילותם המסחרית.

הערך המוסף של חברת אמדאוס לכלל המשתמשים הוא בהיצע התכנים האדיר שיש לה לצד מיקוד פעילות הסוכנים למגמות העכשווית והעתידיות של קהל הצרכנים ובראשם אתרי B2C ממוקדי לקוח ופתרונות והזדמנויות חדשניות בSmartphone- ו-Tablet, כדוגמאות חוליו המושטת על התכנים ומערכות אמדאוס.

גדי מור מנכ"ל אמדאוס ישראל מוסיף ואומר: "אנחנו בטוחים שהניסיון הרב והידע שנצבר עם חברות עולמיות כגון: Expedia, kayak וכו' העובדים במערכות אמדאוס לצד ההשקעות המסיביות בפתרונות טכנולוגיים יוכלו להיות כלי העזר העיקריים שנעמיד לציבור הסוכנים בישראל, וזאת בכדי למצבם כשחקני מפתח בזירת המסחר האלקטרוני."