Amadeus Service Hub Amadeus First

הסכם בין אמדאוס לחברת התעופה לופטאנזה

נחתם הסכם בין אמדאוס לחברת התעופה לופטהנזה

לשדרוג אתר Lufthansa.com

האתר החדש של חברת התעופה לופטהנזה שינה את פני חווית המסחר האלקטרוני עבור הנוסע עם שירות פשוט יותר, אישי יותר ויעיל יותר.

Lufthansa.com מציע חווית משתמש און-ליין ובטאבלט, אשר מאפשרת לאנשים לתכנן את נסיעותיהם בהתאם להעדפות האישיות שלהם.

מדריד, ספרד, אפריל 2014, "אמדאוס" החברה המובילה בתחום פתרונות הטכנולוגיה של תעשיית התיירות נבחרה ע"י חברת התעופה הגדולה באירופה ובעלת הדגל הגרמני לופטהנזה לשדרג את פתרונות המסחר האלקטרוני של החברה לדור הבא הכולל שדרוג תהליך ההזמנה והקניה באתר החברה.

האתר Lufthansa.com, אשר מקבל מעל ל-210 מיליון מבקרים בשנה, חידש לחלוטין את מערך ההזמנות והמכירות האלקטרוניות שלו וזאת בכדי לייעל את חווית הקנייה למטיילים על ידי ניווט משופר ושיקוף המידע בנושא התמחור. בנוסף האתר החדש תוכנן כדי לשפר באופן משמעותי את יכולות השיווק המקומיות והבינלאומיות של חברת התעופה.

בניגוד לעבר, נוסעי החברה ייהנו ממגוון רחב יותר של מסלולי נסיעה המבוססים על אזורים ספציפיים וממוקדים יותר. יתר על כן, נוסעים יקבלו הצעות מותאמות אישית וזאת על בסיס הפרופיל האישי של כל נוסע. הצעות אלה יאפשרו לחברת התעופה להציע לנוסע שלה סוגים שונים של שירותים ומוצרים שיכולים להיות רלוונטיים עבורו כגון; הזמנת מושב מועדף, השכרת רכב, כרטיסי רכבת. כמו כן, שירותים נלווים כגון; מושב בשורת היציאה או מושב עם רווח גדול יותר לרגליים. אפשרויות אלה מספקות לאנשים את היכולת לתכנן את נסיעותיהם בהתאם להעדפות שלהם בחוויית קנייה אחת, משולבת, עם דגש על פשטות בכל עת.

שדרוג מערכת המסחר האלקטרוני שבצעה אמדאוס עבור חברת התעופה לופטהנזה, מאפשרת לה לפתח את התוכן המקוון שלה המבוסס על פרמטרים מסוימים כגון; זמן, עונות השנה, או אירוע מסוים כמו Valentin's day, ובכך תוכל חברת התעופה להתאים את ההצעות שלה ללקוח באופן דינמי. שדרוג זה מאפשר לחברת התעופה להוביל רמת חדשנות ראשונה בשוק.

קריסטיין טילמנס, סמנכ"ל מכירות גלובלית של חברת לופטהנזה, ציין: "על ידי יישום פתרונות המסחר האלקטרוני של אמדאוס, אנו יכולים להבטיח כי הנוסעים שלנו יכולים כעת ליהנות מחוויית קניות פשוטה ואישית יותר באינטרנט כאשר הם מבקרים ב Lufthansa.com. האתר שלנו מציע כעת גישה ללא תחרות למוצרים ולשירותים אשר ילוו את הנוסע לאורך כל תכנון הטיול/הנסיעה שלו, וכמו כן, פתרונות אישיים לצרכים של נוסעים בודדים עם דגש על בחירה ושקיפות מחירים בכל השלבים של התהליך. יתר על כן, הנוסע בשליטה מלאה על תהליך הקנייה מתחילתו ועד סופו, ולכן אנו מפיקים את המרב למכור ללקוחות שלנו בצורה יעילה יותר ".

ג'וליה סאטל, סגן נשיא באמדאוס AIRLINE IT, ציינה: "אנו גאים שהטכנולוגיה שלנו היא הבסיס המרכזי לאסטרטגיה הדיגיטלית של לופטהנזה. יכולות השיווק וההתאמה האישית המתקדמות חשובות יותר ויותר לחברות תעופה ברחבי העולם, ונוסעי המאה עשרים ואחת מצפים להיות מסוגלים לעצב את מסלולי הנסיעה שלהם על פי הצרכים שלהם בלבד. ההשקה מחדש של Lufthansa.com בונה על השותפות הקיימת שלנו עם אחת מחברות התעופה המובילות בעולם. זה גם מדגיש את המחויבות המתמשכת שלנו להיות השותף הטכנולוגי של חברות תעופה בחדשנות דיגיטלית ותמיכה באסטרטגיות, בכדי להפוך לקמעונאים זריזים וטובים יותר ובסופו של דבר לשרת את הנוסע."